Zadaniem szkolenia jest wypracowanie umiejętności sprawnego, skutecznego i pięknego jednocześnie pisania tekstów autorskich oraz nauczenie postępowania z cudzym tekstem; przygotowanie do pracy słowem i nad słowem przyszłych copywriterów, redaktorów czy korektorów w agencjach reklamowych, wydawnictwach, redakcjach.
Wybrane zagadnienia
- korekta tekstu pisanego, czyli jak wyłapywać błędy innych,
- redakcja tekstu, czyli jak ulepszać go pod względem merytoryczno-logicznym, językowym i graficznym (technicznym), by był bardziej przyjazny w odbiorze,
- tworzenie własnych tekstów prasowych (dla oka) i radiowych (dla ucha), czyli jak stać się dobrym i w niedalekiej przyszłości wziętym autorem - copywriterem,
- pisanie życiorysu, listu motywacyjnego, podania, czyli jak na piśmie stworzyć własny pozytywny wizerunek i nastawić do siebie przychylnie odbiorcę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz