piątek, sierpnia 26, 2005

Redakcja

Założenia

Zadaniem szkolenia jest wypracowanie umiejętności sprawnego, skutecznego i pięknego jednocześnie pisania tekstów autorskich oraz nauczenie postępowania z cudzym tekstem; przygotowanie do pracy słowem i nad słowem przyszłych copywriterów, redaktorów czy korektorów w agencjach reklamowych, wydawnictwach, redakcjach.

Wybrane zagadnienia

  • korekta tekstu pisanego, czyli jak wyłapywać błędy innych,
  • redakcja tekstu, czyli jak ulepszać go pod względem merytoryczno-logicznym, językowym i graficznym (technicznym), by był bardziej przyjazny w odbiorze,
  • tworzenie własnych tekstów prasowych (dla oka) i radiowych (dla ucha), czyli jak stać się dobrym i w niedalekiej przyszłości wziętym autorem - copywriterem,
  • pisanie życiorysu, listu motywacyjnego, podania, czyli jak na piśmie stworzyć własny pozytywny wizerunek i nastawić do siebie przychylnie odbiorcę.

Brak komentarzy:

Obserwatorzy